Tips για μια πιο υγιεινή διατροφή

Ξεκινώντας αυτό το άρθρο, πρέπει να διευκρινίσουμε ότι δεν είμαστε διατροφολόγοι, ούτε γιατροί.
Γράφουμε αυτό το άρθρο βασιζόμενοι στις προσωπικές και μόνο εμπειρίες μας.  Βασιζόμενοι, στις δικές μας διατροφικές ανάγκες, ως σύγχρονοι, υγιείς, άνθρωποι, που ασχολούνται με τον αθλητισμό ερασιτεχνικά και αγαπούν ένα φυσικό τρόπο ζωής και διατροφής!
Αν λοιπόν σε ενδιαφέρει η μάθεις απλά tips για μια πιο υγιεινή διατροφή και στάση ζωής, που θα σε βοηθήσει να χάσεις και μερικά κιλά, συνέχισε να διαβάζεις…
  • Καταρχήν είναι μεγάλο λάθος να κάνεις δίαιτα, με την ψυχρή έννοια της στέρησης ομάδων τροφίμων και διατροφικών ομάδων από την καθημερινότητά σου! Υιοθέτησε την Μεσογειακή διατροφή, αυτή που είναι χαραγμένη στο DNA σου, εδώ και χιλιάδες χρόνια
 
Η Μεσογειακή Διατροφή αποτελείται από πολλούς υδατάνθρακες και φυτικές ίνες (δημητριακά, λαχανικά, όσπρια και φρούτα), καθώς και μονοακόρεστα λιπαρά οξέα (ελαιόλαδο) και έχει τα εξής χαρακτηριστικά:
Υψηλή αναλογία σε μονοακόρεστα προς κορεσμένα λιπαρά οξέα
Μέτρια κατανάλωση αιθυλικής αλκοόλης (κόκκινου κρασιού)
Υψηλή κατανάλωση οσπρίων
Υψηλή κατανάλωση δημητριακών (και ψωμιού)
Υψηλή κατανάλωση φρούτων
Υψηλή κατανάλωση λαχανικών
Χαμηλή κατανάλωση κρέατος και προϊόντων κρέατος
Μέτρια κατανάλωση γάλακτος και γαλακτοκομικών
  • Ξεκίνα να τρως μικρότερες μερίδες φαγητού και περισσότερες μερίδες φρούτων και λαχανικών.  Αν θες να ζυγίζεις τις μερίδες σου, αγόρασε μια ζυγαριά κουζίνας
  • Το μαγείρεμα στον ατμό είναι πιο υγιεινό, καθώς δεν καταστρέφει τα θρεπτικά συστατικά των τροφών. Σας εγγυούμαστε ότι η γεύση είναι πιο καλή από τα τηγανιτά!
  • Πίνε πολύ – πολύ όμως νερό! Το ήξερες ότι όταν νιώθεις δίψα το σώμα σου έχει ήδη αφυδατωθεί κατά 20%; Αν θες καθαρό νερό, επένδυσε σε ένα φίλτρο νερού

  • Μείωσε τα κοκτέιλ, αντικατέστησε τα  με κρασί ή μπύρα

  • Μην παραλείπεις ποτέ γεύματα. Πρέπει να τρως 6 μικρά γεύματα. Οργάνωσε τη διατροφή της επόμενης ημέρας, από το βράδυ. Ακόμα καλύτερα είναι να φτιάχνεις μόνος σου το εβδομαδιαίο διαιτολόγιο σου, σε γενικές γραμμές και να κάνεις μικρές παραλλαγές.
  • Καλό είναι να τρως φρούτα και λαχανικά της εποχής. Ακόμα καλύτερα είναι να ψωνίζεις από βιολογικές αγορές.  Έτσι ξέρεις ότι έχουν υποστεί λιγότερη επεξεργασία και έχουν περισσότερα θρεπτικά συστατικά. Αν μάθεις να ψωνίζεις την τροφή σου και να την μαγειρεύεις ο ίδιος θα έχεις καταφέρει να ελέγξεις απόλυτα και την ποιότητα των θρεπτικών συστατικών που λαμβάνεις.
  • Επέτρεψε στον εαυτό σου να έχει μικρές ατασθαλίες, μια ή δυο φορές την εβδομάδα.  Κάνε περισσότερες καύσεις την επόμενη ημέρα για να αντισταθμίσεις τη ζυγαριά.

  • Φυσικά ξεκίνα άσκηση, όποια σου αρέσει, ακόμα και το απλό περπάτημα μόνο οφέλη έχει για εσένα! Ένα fitness watch θα σου δώσει επιπλέον κίνητρα και προγράμματα εκγύμνασης

  • Φυσικά πρέπει κάθε χρόνο να μην παραλείπεις τα check up, με τον γιατρό σου, για ευνόητους λόγους!
Ελπίζουμε να βοηθήσαμε λίγο με τα παραπάνω διατροφικά tips και να βελτιώσεις την διατροφή και την ευεξία σου!

Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε τον ιστότοπο, αποδέχεστε τη χρήση των cookies. περισσότερες πληροφορίες

Οι ρυθμίσεις cookie σε αυτόν τον ιστότοπο έχουν οριστεί να "επιτρέπουν τα cookie" για να σας προσφέρουν την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης.
Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτόν τον ιστότοπο ή κάνετε κλικ στο "Αποδοχή" παρακάτω, τότε συναινείτε σε αυτό.

Κλείσιμο