Συσκευές για Καλύτερο Ύπνο

Ο ύπνος είναι τόσο σημαντικός για τον οργανισμό όσο το νερό και η τροφή. Όσο κοιμάσαι, το σώμα ξεκουράζεται. Οι ώρες ύπνου βέβαια που χρειάζεται ο καθένας για να ξεκουραστεί, είναι θέμα ιδιοσυγκρασίας. Ωστόσο, όλοι μας τον έχουμε ανάγκη και η έλλειψή του είναι ένα πρόβλημα που πρέπει να αντιμετωπιστεί. Σκέφτηκες πότε ότι η τεχνολογία μπορεί να σε βοηθήσει να κοιμάσαι καλύτερα; Μερικά παραδείγματα αποτελούν οι παρακάτω συσκευές:

Jawbone UP3 Οι βιοαισθητήρες του Jawbone Up3 ελέγχουν την ποιότητα του ύπνου και με την παρακολούθηση των παλμών της καρδιάς και της θερμοκρασίας του σώματος, μπορoύν να εντοπίσουν τη διαφορά μεταξύ των φάσεων του ύπνου.

Garmin VivoSmart Tο Garmin VivoSmart είναι βραχιόλι ελέγχου δραστηριότητας που ενσωματώνει έναν έξυπνο αισθητήρα. Επιτρέπει τον έλεγχο του ύπνου και με το αντίστοιχο app μπορείς να συγκρίνεις όλα τα δεδομένα που χρειάζεσαι σε πραγματικό χρόνο και να ελέγξεις τους στόχους σου. Ακόμα, διαθέτει activity tracker με παρακολούθηση της φυσικής σου κατάστασης και έλεγχο θερμίδων. Jawbone UP24 Ψάχνεις ένα βραχιόλι ελέγχου δραστηριότητας με λεπτομερή στοιχεία για τον ύπνο σου; Τότε, το Jawbone UP24 είναι η κατάλληλη επιλογή για σένα. Ενδείκνυται για όσους προσπαθούν να βελτιώσουν την ποιότητα ύπνου. Διαθέτει ένα έξυπνο σύστημα ειδοποίησης, το οποίο έχει ως στόχο να σε ξυπνήσει τη βέλτιστη χρονική στιγμή του κύκλου του ύπνου σου με μία ελαφριά δόνηση και παρακολουθεί το σύνολο των ωρών του ύπνου σου, το πόσο χρόνο χρειάζεσαι για να κοιμηθείς, πόσες φορές ξύπνησες και για πόσο χρονικό διάστημα παρέμεινες ξύπνιος. Η χρήση της τεχνολογίας όμως δεν μπορεί να αντισταθμίσει τις κακές συνήθειες που επηρεάζουν αρνητικά την ποιότητα του ύπνου μας. Βελτίωσε τη συνολική σου ευεξία και τον ύπνο σου ακολουθώντας τις παρακάτω συμβουλές:
  • Μην καταναλώνεις το βράδυ αλκοόλ, διότι αυξάνει την έκκριση αδρεναλίνης και µπλοκάρει τη µεταφορά τρυπτοφάνης στον εγκέφαλο. Ακομά, καλό είναι αποφεύγεις τον καφέ και τα καυτερά φαγητά που προκαλούν ενοχλήσεις στο στομάχι.
  • Χρησιμοποίησε ένα βότανο την ημέρα, όπως η πασιφλόρα, ο λυκίσκος και η λεβάντα, μιας και  έχουν κατασταλτικές και χαλαρωτικές ιδιότητες.
  • Ανάπνευσε σωστά και κάνε αναπνευστικές ασκήσεις για χαλάρωση και καταπολέμηση του άγχους.
  • Χρησιμοποίησε λάμπες LED, που είναι «έξυπνος» και όχι τόσο έντονος φωτισμός.
Καλή ξεκούραση, λοιπόν!

Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε τον ιστότοπο, αποδέχεστε τη χρήση των cookies. περισσότερες πληροφορίες

Οι ρυθμίσεις cookie σε αυτόν τον ιστότοπο έχουν οριστεί να "επιτρέπουν τα cookie" για να σας προσφέρουν την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης.
Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτόν τον ιστότοπο ή κάνετε κλικ στο "Αποδοχή" παρακάτω, τότε συναινείτε σε αυτό.

Κλείσιμο