Το Ekos.gr στηρίζει το Ηλεκτρονικό Εμπόριο και προσφέρει στους χρήστες του τη δυνατότητα να απολαμβάνουν το προνόμιο της άμεσης επαφής με τα προϊόντα που διαθέτει από την οθόνη του υπολογιστή γρήγορα και εύκολα, μέσω της πληρότητας των περιγραφών των οποίων αναρτά στις σελίδες του.

Επιστροφές Προϊόντων λόγω λάθους παράδοσης

Σε όλες τις περιπτώσεις στις οποίες τα πωληθέντα προϊόντα που παραδίδονται διαφέρουν από αυτά της παραγγελίας όσον αφορά το είδος, την ποσότητα ή λείπει κάποια ιδιότητα η οποία έχει προηγουμένως συνομολογηθεί εγγράφως με το Ekos.gr, ο πελάτης επιστρέφει τα προϊόντα προς έλεγχο και διαπίστωση του λάθους. Στην περίπτωση αυτή, τα έξοδα επιστροφής των προϊόντων στην εταιρεία καθώς και τα έξοδα επαναπροώθησης στον πελάτη βαρύνουν το Ekos.gr, αρκεί να τηρηθεί ο προτεινόμενος από την εταιρεία τρόπος επιστροφής.

Επιστροφές ελαττωματικών προϊόντων

Σε περίπτωση που διαπιστωθεί ότι το προϊόν φέρει ελάττωμα, εφόσον αυτό βεβαιωθεί αρμοδίως, ισχύουν τα ακόλουθα:

Επιστροφές προϊόντων, τα οποία θεωρούνται ελαττωματικά κατά την παράδοση (DOA)

Η επιστροφή των προϊόντων, τα οποία θεωρούνται ελαττωματικά κατά την παράδοση (DOA), θα γίνεται αποδεκτή εντός επτά (7) ημερολογιακών ημερών από την παράδοση τους στον πελάτη. Ταυτόχρονα, θα πρέπει το προϊόν να μην είναι κατεστραμμένο και να έχει όλα τα πρωτότυπα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν (π.χ. Δ.Α.Τ., Απ. Λιανικής, κ.ο.κ) καθώς και την πλήρη συσκευασία του.

Στις περιπτώσεις αυτές ισχύουν τα ακόλουθα:

Τα έξοδα αποστολής, τόσο για την επιστροφή των προϊόντων στο Ekos.gr όσο και για την επαναπροώθηση στον πελάτη του αντικατεστημένου προϊόντος, βαρύνουν εμάς.

Επιστροφή μη ελαττωματικών προϊόντων - Δικαίωμα αναιτιολόγητης υπαναχώρησης από τον πελάτη

Ο πελάτης έχει το δικαίωμα να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση αγοράς μέσα σε χρονικό διάστημα δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία σύναψης της σύμβασης παροχής υπηρεσιών (όταν υπάρχει τέτοια σύμβαση), ή από την παράδοση (όταν πρόκειται για προϊόντα) και μάλιστα όταν είναι ένας μεγάλος αριθμός προϊόντων στην ίδια παραγγελία, από την παράδοση και του τελευταίου, ενώ όταν υπάρχει υποχρέωση παράδοσης προϊόντων σε τακτά διαστήματα, από την παράδοση του πρώτου. Η υπαναχώρηση γίνεται υπό τις ακόλουθες προϋποθέσεις:

Γενικά, για όλες τις παραπάνω περιπτώσεις

Όλες οι συναλλαγές που πραγματοποιείτε μέσω του Ekos.gr διέπονται από το Διεθνές και Ευρωπαϊκό δίκαιο που ρυθμίζει θέματα σχετικά με το ηλεκτρονικό εμπόριο καθώς επίσης και από το Νόμο περί προστασίας των καταναλωτών (Ν. 2251/1994) που ρυθμίζει θέματα σχετικά με τις πωλήσεις από απόσταση.

Για περισσότερες πληροφορίες και την ακόμα καλύτερη εξυπηρέτηση σας, μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας. Είμαστε πάντοτε στην διάθεση σας. Καλέστε μας στο 215 535 0800 (Καθημερινά 09:00 - 17:00 και το Σάββατο 09:00 - 15:00) ή επικοινωνήστε μαζί μας μέσω e-mail στην ηλεκτρονική διεύθυνση support@ekos.gr