8 Συμβουλές για Νόστιμο & Υγιεινό Μαγείρεμα

Ποιος είπε ότι για να κάνεις υγιεινή διατροφή θα πρέπει να απαρνηθείς τα αγαπημένα σου φαγητά και να τρως μόνο σαλάτες και νερόβραστα; Απλά ακολούθησε τις παρακάτω συμβουλές για να φτιάξεις φαγητό όχι μόνο νόστιμο, αλλά ασφαλές και υγιεινό:
  1. Προτίμησε μεθόδους μαγειρικής όπως το ψήσιμο και το μαγείρεμα στην κατσαρόλα ή στον ατμό.
  2. Εάν πρέπει να τηγανίσεις, επέλεξε μια φριτέζα με θερμοστάτη που δεν ξεπερνά τους 180 βαθμούς.
  3. Γενικά είναι καλό να μαγειρεύεις σε σιγανή φωτιά, στους 150-180 βαθμούς, και ποτέ πάνω από τους 200.
  4. Μη χρησιμοποιείς σκεύη που περιέχουν αλουμίνιο, χαλκό ή μόλυβδο διότι μπορεί να απελευθερώσουν στη διάρκεια του μαγειρέματος επικίνδυνες τοξικές ουσίες.
  5. Χρησιμοποίησε αντικολλητικά σκεύη μαγειρικής για να αποφύγεις την προσθήκη λιπαρών υλών, αλλά μην τα προθερμαίνεις.
  6. Ελάττωσε το αλάτι και χρησιμοποιήστε λεμόνι, ξύδι και διάφορους συνδυασμούς μυρωδικών και μπαχαρικών για να πετύχεις ένα εξίσου γευστικό αποτέλεσμα.
  7. Αφαίρεσε το ορατό λίπος και τις πέτσες από κρέας και πουλερικά για να μειώσεις τα κορεσμένα λιπαρά του γεύματος.
  8. Προτίμησε το ελαιόλαδο για φαγητά και σαλάτες και απόφυγε το βούτυρο, την κρέμα γάλακτος τη μαγιονέζα και τα έτοιμα dressings.
Τώρα δε χρειάζεται πια να αγχώνεσαι για το μαγείρεμα! Απλά μπες στο ekos.gr, ανακάλυψε μια μεγάλη ποικιλία σε συσκευές κουζίνας και απόκτησε αυτή που ταιριάζει στις ανάγκες σου!

Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε τον ιστότοπο, αποδέχεστε τη χρήση των cookies. περισσότερες πληροφορίες

Οι ρυθμίσεις cookie σε αυτόν τον ιστότοπο έχουν οριστεί να "επιτρέπουν τα cookie" για να σας προσφέρουν την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης.
Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτόν τον ιστότοπο ή κάνετε κλικ στο "Αποδοχή" παρακάτω, τότε συναινείτε σε αυτό.

Κλείσιμο