6 Tips για Ένα Καλύτερο Ύπνο το Καλοκαίρι

Καλοκαίρι, το διάστημα της χαλάρωσης και ξεκούρασης, το διάστημα που δίνουμε έμφαση στην ευεξία και την υγεία μας. Μερικές φορές, όμως με αυτό τον τρόπο παραμελούμε τον ύπνο, ενώ στοχεύουμε στα παραπάνω. Καθώς, οι υψηλές θερμοκρασίες, που επικρατούν αυτούς τους μήνες, αυξάνονται, με αποτέλεσμα να δυσκολεύουν αρκετά τον ύπνο, φτάνοντας να τον κάνουν ανυπόφορο. Ευτυχώς, υπάρχουν τρόποι, που μπορείς να κρατήσεις το κρεβάτι σου πιο δροσερό εν μέσω καύσωνα!
  • Προετοίμασία δροσερού χώρου
Πρόσεξε πριν πέσεις για ύπνο, να φροντίσεις τις συνθήκες ύπνου σου. Για παράδειγμα, καλό είναι να έχεις κλείσει από το μεσημέρι τα παντζούρια, για να μην επιτρέψεις στον ήλιο να ζεστάνει το χώρο.
  • Χρήση Βαμβακερών Υφασμάτων
Τα βαμβακερά υφάσματα, αφήνουν τον αέρα να κυκλοφορεί και δεν ενισχύουν την εφίδρωση που φέρνουν οι υψηλές θερμοκρασίες, κάνοντας τον ύπνο πιο άνετο και εύκολο. Οπότε, διάλεξε τα κατάλληλα βαμβακερά υφάσματα και κοιμήσου άνετα όλη τη νύχτα.
  • Κατανάλωση Δροσερού Νερού
Αν και φαίνεται απλό, αλλά το δροσερό νερό είναι το πιο κατάλληλο για την καταπολέμηση των ζεστών καλοκαιρινών βραδιών. Προτίμησε για την ενυδάτωσή σου δροσερί νερό, σε αντίθεση με τη την αύξηση θερμοκρασίας από το αλκοόλ.
  • Κατάλληλο Φως
Φυσικά, αν και είναι αυτονόητο, τα φώτα θα ήταν καλό να είναι κλειστά. Εκπέμπουν και θερμότητα. Ευτυχώς, μιας και τους καλοκαιρινούς μήνες νυχτώνει αργά, εκμεταλλεύσου το φυσικό φως, όσο το δυνατόν περισσότερο. Ακόμα, προτείνεται να χρησιμοποιήσεις λάμπες LED, που παρέχουν απαλό φωτισμό.  Άλλη μια λύση είναι οι διακόπτες WeMo, όπως τον Belkin WeMo LED Lightning Starter Kit, για τη ρύθμιση των φώτων με το πάτημα ενός απλός κουμπιού. Η ρύθμιση, μάλιστα μπορεί να γίνει ακόμα και με smartphone ή tablet, με απόλυτη ευκολία.
  • Ρουτίνα Ύπνου
Χρειάζεται να καθορίσεις μια «ρουτίνα ύπνου» και να την ακολουθείς. Για παράδειγμα, αυτό μπορεί να είναι μια συγκεκριμένη ώρα ύπνου, το διάβασμα ενός βιβλίου ή να ακούς μουσική της αρεσκείας σου, ώστε ο οργανισμός να παίρνει το μήνυμα ότι είναι ώρα για ύπνο. Η κλασική λύση, ο ανεμιστήρας! Κάποιοι μπορεί να μην αντέχουν το θόρυβό του, αν όμως επιλέξεις το κατάλληλο σημείο τοποθέτησής του, δεν θα έχεις πρόβλημα. Το πιο ιδανικό θα ήταν πίσω από τον ανεμιστήρα να υπάρχει ανοιχτή πόρτα ή κάποιο άλλο παράθυρο, ώστε να δημιουργείται ρεύμα. Με αυτό τον τρόπο ο ανεμιστήρας σπρώχνει το ζεστό αέρα προς τα έξω και βοηθά το ρεύμα που δημιουργείται σε όλο το χώρο. Μπορείς να βρεις τον κατάλληλο ανεμιστήρα στο: Ekos.gr. Όπου λοιπόν και να είσαι και ό,τι και να έχεις προγραμματίσει για αυτό το καλοκαίρι, μην ξεχνάς να δοκιμάσεις τις συμβουλές για έναν καλύτερο ύπνο!

Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε τον ιστότοπο, αποδέχεστε τη χρήση των cookies. περισσότερες πληροφορίες

Οι ρυθμίσεις cookie σε αυτόν τον ιστότοπο έχουν οριστεί να "επιτρέπουν τα cookie" για να σας προσφέρουν την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης.
Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτόν τον ιστότοπο ή κάνετε κλικ στο "Αποδοχή" παρακάτω, τότε συναινείτε σε αυτό.

Κλείσιμο