6 Περιπτώσεις που η Ζυγαριά σου Λέει Ψέματα!

Αν αυτή την περίοδο κάνεις δίαιτα και η ζυγαριά σου κοντεύει να σε τρελάνει, μην απογοητεύεσαι. Υπάρχουν σημαντικοί λόγοι για τους οποίους μπορεί να γίνεται αυτό. Μην παίρνεις λοιπόν το αποτέλεσμα «τοις μετρητοίς» αν συμβαίνει κάτι από τα παρακάτω:
  1. Ζυγίζεσαι το βράδυ πριν πέσεις για ύπνο. Έτσι, ζυγίζεις μαζί και όποια τροφή (στερεά ή υγρή) κατανάλωσες μέσα στην ημέρα. Προσπάθησε να ανεβαίνεις στη ζυγαριά το πρωί με το που ξυπνήσεις και αφού πας στην τουαλέτα.
  2. Βρίσκεσαι στις πρώτες μέρες ή εβδομάδες ενός εντατικού προγράμματος δίαιτας και γυμναστικής. Η φαινομενικά γρήγορη μείωση βάρους συμβαίνει λόγω της απώλειας νερού, γλυκογόνου και μυϊκού ιστού και όχι επειδή χάνεις το «κακό» λίπος.
  3. Μετράς το βάρος σου μετά τη γυμναστική. Με την έντονη προσπάθεια «έχεις στεγνώσει» και η ζυγαριά μπορεί να σε δείξει μέχρι και ένα κιλό πιο αδύνατη.
  4. Μόλις έφαγες ένα γεύμα ή κατανάλωσες μεγάλη ποσότητα υγρών.
  5. Είσαι λίγες ημέρες πριν την εμμηνορυσία. Η αύξηση του βάρους σου 1-2 κιλά είναι φυσιολογική, λόγω των αλλαγών που συμβαίνουν στο σώμα σου κατά τη διάρκεια του κύκλου.
  6. Η ζυγαριά έχει απορρυθμιστεί ή δε ζυγίζεσαι πάντα στην ίδια. Διάλεξε μια καλή και μη την αλλάζεις για κανένα λόγο! Εάν δεν έχεις ακόμα αγοράσει την κατάλληλη για ‘σένα, επέλεξε μια ζυγαριά σήμερα, μέσα από την τεράστια ποικιλία του ekos.gr!
Και μην ξεχνάς: Τώρα είναι η ώρα για υπομονή και αυτοέλεγχο, η απώλεια βάρους και το fitness δεν έρχονται από τη μια μέρα στην άλλη!

Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε τον ιστότοπο, αποδέχεστε τη χρήση των cookies. περισσότερες πληροφορίες

Οι ρυθμίσεις cookie σε αυτόν τον ιστότοπο έχουν οριστεί να "επιτρέπουν τα cookie" για να σας προσφέρουν την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης.
Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτόν τον ιστότοπο ή κάνετε κλικ στο "Αποδοχή" παρακάτω, τότε συναινείτε σε αυτό.

Κλείσιμο