10 Tips για καλύτερο jogging

Κατά γενική ομολογία το σωστό jogging θέλει να έχεις και σωστή τεχνική! Ακόμα και αν είσαι αρχάριος στο τρέξιμο, αν ακολουθήσεις τις παρακάτω συμβουλές, θα βελτιώσεις την αντοχή και την τεχνική σου! Οπότε συνέχισε να διαβάζεις το ακόλουθο blogpost.
  • Ξεκίνα την προπόνησή σου μετρώντας τα λεπτά που τρέχεις και όχι τα χιλιόμετρα!
  • Δεν χρειάζεται να ξεκινήσεις αμέσως να τρέχεις. Μπορείς τις πρώτες ημέρες να περπατήσεις την διαδρομή.
  • Πάντα να έχεις μαζί σου νερό ή ενεργειακά ποτά.
  • Μην σφίγγεις τις γροθιές σου όταν τρέχεις. Να έχεις χαλαρή στάση σώματος.
  • Πάντα να ξεκινάς την προπόνησή σου έχοντας φάει κάτι ελαφρύ. Είναι λάθος να τρέχεις νηστικός. Θα ξεμείνεις γρήγορα από ενέργεια .
  • Μην τελειώνεις την προπόνησή σου χωρίς να κάνεις διάφορα σετ άλλων ασκήσεων για τον κορμό και τα χέρια. Πρέπει να έχεις μια ολοκληρωμένη άσκηση.
  • Πάντα να κλείνεις την προπόνησή σου με πολλές διατάσεις. Όσο πιο πολλές τόσο το καλύτερο. Θα σε προστατέψουν από τραυματισμούς και θα ενισχύσουν την ελαστικότητά σου.
  • Πολύ σημαντικό είναι όταν τρέχεις να βρεις τον δικό σου ρυθμό και μετά να συνεχίσεις σε αυτόν. Μην προσπαθείς να φτάσεις τον ρυθμό άλλων. Θα κουραστείς γρήγορα και θα εγκαταλείψεις την προπόνησή σου.
  • Βρες το κατάλληλο παπούτσι για το δικό σου βάδισμα. Ιδανικά κάνε ένα τεστ πέλματος, είναι ο πιο αξιόπιστος τρόπος για να μάθεις να διαλέγεις σωστά τα αθλητικά παπούτσια σου.
  • Απλά πάρε το απόφαση. Πες στον εαυτό σου ότι θα το κάνεις και θα δεις ότι πολύ γρήγορα θα βελτιώσεις  τον ρυθμό σου, τις ανάσες σου και την αντοχή σου.
Ελπίζουμε να σε βοηθήσαμε αρκετά με αυτά τα μικρά running tips! Καλή προπόνηση!

Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε τον ιστότοπο, αποδέχεστε τη χρήση των cookies. περισσότερες πληροφορίες

Οι ρυθμίσεις cookie σε αυτόν τον ιστότοπο έχουν οριστεί να "επιτρέπουν τα cookie" για να σας προσφέρουν την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης.
Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτόν τον ιστότοπο ή κάνετε κλικ στο "Αποδοχή" παρακάτω, τότε συναινείτε σε αυτό.

Κλείσιμο